06-02-2004, 09:45 PM
<!--QuoteBegin-PetruSeven+02.06.2004 à 11:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (PetruSeven @ 02.06.2004 à 11:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pour le moteur le premier pas c'est 2 arbres à cames:
Kit DVA K01 - 135BHP kit, (gives 135BHP+ on 1800K, 130BHP+ on 1600K)
Comprises pair of Piper fast-road cams, single vernier,cam oil seals, cam lube and sealant
Price £405
Fitting above kit to Caterham seven - £225
Fitting above kit to Lotus Elise - £295
Fitting above kit to MGF - £305
Additional vernier - £78 <!--QuoteEnd--> </td></tr></table><div class='postcolor'> <!--QuoteEEnd-->
Normalement il n'y a besoin que d'un seul vernier car il est rare que l'échappement ET l'admission soient tous deux décalés.
Kit DVA K01 - 135BHP kit, (gives 135BHP+ on 1800K, 130BHP+ on 1600K)
Comprises pair of Piper fast-road cams, single vernier,cam oil seals, cam lube and sealant
Price £405
Fitting above kit to Caterham seven - £225
Fitting above kit to Lotus Elise - £295
Fitting above kit to MGF - £305
Additional vernier - £78 <!--QuoteEnd--> </td></tr></table><div class='postcolor'> <!--QuoteEEnd-->
Normalement il n'y a besoin que d'un seul vernier car il est rare que l'échappement ET l'admission soient tous deux décalés.
![[Image: icnecatapetrusrm3.gif]](http://img147.imageshack.us/img147/1927/icnecatapetrusrm3.gif)