09-22-2008, 09:44 AM
<!--quoteo(pid=21830284:date=20.09.2008 à 23:00:name=Didier)-->QUOTE(Didier @ 20.09.2008 à 23:00) [snapback]21830284[/snapback]<!--quotec-->J'adore le coté obsur de la bestiole....<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Dark Side of the Moules ? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ph34r.gif[/img]
Dark Side of the Moules ? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ph34r.gif[/img]
